יום שני, 11 במאי 2009

בחנים פרטיים


שתי בנות הגישו את דפי התרגילים שהיו התנאי למועד ג'. אחת יכלה לעשות את הבוחן ב 12 והשניה באחת. זה יום שאני לא מלמד, אבל אין בעיה, אם זה מה שצריך כדי להוציא ציונים טובים – אני מגיע. הראשונה אכן עשתה בוחן טוב ועלתה מ 27 ל 96 – איזה יופי, איזה כיף.
השניה לעומתה, למרות שבבחנים הקודמים שהגישה הצליחה יפה מאוד – נכשלה לחלוטין, בדברים הפשוטים ביותר. 40, ממש היה לי חבל. מה שהטריד אותי יותר זה הפער בין הדפים שהיא הגישה לבין הבוחן. מן הסתם, פניתי אל האם עם הפער הזה: מבחינתי יש שתי אפשרויות: או בלק-אאוט בבוחן או שמישהו עזר לה לפתור את הדפים בבית והידע לא הוטמע. האם טוענת שככל הנראה מדובר בבלק-אאוט של בוחן, ואגב, העירה שתלמידה עם המון מוטיבציה כיום להצליח במתמטיקה יותר מבעבר. מן הסתם שני בשורות מעודדות, צריך לחשוב איך לטפל בבלק-אאוט – חשבתי על שאלות קלות מקדימות למבחן או אפילו על מועד ב' בבית בהשגחת ההורים. נראה מה יציעו ההורים.
חוצמזה, יש גם הצלחה ראשונית למתקפה בעורף האויב. חמישה תלמידים שדיברתי עם הוריהם הגישו או תיאמו זמן להגיש את דפי החזרה – נראה איך זה יתפתח.

תגובה 1:

  1. היה לי חבר בבית הספר היסודי שהיה מקבל בלק אאוט במבחנים.
    ההורים הלחיצו אותו יותר מידי.
    מורה יכול לנסות ולעזור אבל יתכן שההורים והילד צריכים להיעזר בפסיכולוג.

    השבמחק