יום ראשון, 24 במאי 2009

ההשקעה משתלמת?


לקרא סוף עונת השיבוצים, ללא שום הצעה ביד, זימנה אותי רכזת המתמטיקה של בית-הספר לשיחה לקראת השנה הבאה.
- "קודם כל אני רוצה לומר שרואים שאתה מאוד משקיע ומתאמץ."
- "כן, ברור."
- "אני לא חושבת שזה טריוויאלי. אנחנו לא מזכירים את זה ביומיום אבל זה ניכר וכל הכבוד."
- "טוב, תודה."
- "בקשר לשנה הבאה, אין לנו הרבה מה להציע אבל אפשר לתת לך 10 שעות בכיתות ח' ו- ט'."
- "טוב, תודה רבה."
- "צריך גם לזכור שהדברים דינמים, יכולות להתווסף כיתות ז', מורות יולדות."
- "כן, יופי."
- "זה בסדר מבחינתך? ומה תעשה ביתר הזמן?"
- "יש לי הצעה מבית-ספר נוסף, פרטי ואני גם מקווה להשתלב בתוכנית להסבת אקדמאים של משרד החינוך אבל יש לי העדפה לבית הספר הזה, גם כי הוא קרוב לבית וגם אני מעדיף בית-ספר ממלכתי."
- "יופי, מצוין."
יש!!!
חשוב להבין, למורות אחרות למתמטיקה חסרות שעות למשרה מלאה ובכל-זאת גרדו לי עשר שעות על חשבון המורות הקיימות. איזו מחמאה, איזה כיף.
יאללה. לתת בראש.

תגובה 1:

  1. ברכות!
    יש עתיד למערכת החינוך!

    משמח לקרוא שיש מי ששם לב לאיכות ולא רק לכסתח.

    told you
    :-)

    השבמחק