בחדר המורות נפגשתי עם רכזת שכבה ז'. היא שמעה שיש לי בעיות עם השקט בכיתה (צמד מילים שאצלי נתפס כסתירה). ואז היא אמרה לי שקודם כל אני צריך לבסס את הסמכות שלי בעצמי ולא דרך המחנכת. ארבעת השלבים להכניס תלמיד סורר למסלול הם:
א. שיחה אישית שבה אני מאיים על התלמיד שאם הוא לא יכנס לתלם אני אאלץ להוציא אותו משיעורי המתמטיקה.
ב. להתקשר להורי התלמיד ולידע אותם שהתלמיד מפריע ולא לומד.
ג. לשלוח מכתב להורי התלמיד עם העתק לתיק האישי שבו אני מאיים בהרחקה.
ד. הרחקה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה