יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

כפרות


הרבה אני כותב כאן על סגל בית הספר, לא תמיד דברים טובים ואני מרגיש צורך עז דווקא כן לומר כמה מילים טובות (ללא קשר ליום הכיפורים).
אומנם אני מחזיק בלוג וחלקכם קוראים נאמנים מה שאומר שהוא מצליח לרתק כמה אנשים אבל בתור מורה אני עדיין רחוק מלהיות מושלם או אפילו טוב. ללא ספק יש לי הרבה בעיות, למשל, בשנה שעברה היה המון רעש וגם השנה יש לא מעט תלונות (אם כי הרבה פחות מוצדקות) – אבל למרות הכל אני מקבל המון גיבוי הן מהרכזת המתמטיקה בחטיבת הביניים, הן מרכזת המתמטיקה הבית-ספרית, מהמחנכות, ומצוות המורות האחרות למתמטיקה.
הרכזת נותנת לי המון חופש ללמד כרצוני, מנחה אותי מדי פעם אבל לחלוטין לא כופה את דעתה אבל כן נותנת גיבוי להחלטות שלי, גם אם הו לא על דעתה. למשל, המבחן שחיברתי לכיתה ט' בגיאומטריה היא אמרה שלפי דעתה הוא קשה מדי אבל אני טענתי שהוא אפשרי אז היא נתנה לי ללכת עם זה. כל התלונות של בנות כיתה ח', היא אפילו לא הייתה בשיחה עם האם – פשוט סמכה עלי וגיבתה אותי.
אז אולי היום צריך לבקש סליחות אבל אני דווקא רוצה להגיד תודה (ואני מקווה שהן לא קוראות את זה).
חג רחובות שמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה