יום רביעי, 13 בינואר 2010

מה הלאה?


טוב, עכשיו אני כבר לא אמור ללמד יותר אבל עדיין לא עוזב את בית הספר.
כמו שכבר אמרתי אני מלמד את שלושת הילדים מהמופ"ת וגם הצעתי לרכזת המתמטיקה לעזור עם המבחנים הממשמשים ובאים. אז הוטל עלי לחבר ולבדוק את המבחנים של הכיתות שלי, לכתוב דפי חזרה גם ערכתי בוורד מבחן של מורה אחת שאין לה מחשב בבית ובכיתה אחת שיש מועד מיוחד לילדים שלא היו בבית הספר אני התנדבתי לשמור במבחן.
העריכה של המבחנים בוורד הביאה אותי לקצה, איזו עבודה מושקעת, סימון של ישרים מאונכים, זוויות ובכלל השרטוטים – איזה דיוק. עבדתי בwinfig, עם חישובים מגניבים של חיתוך ישרים – בקיצור, תענוג צרוף. בסה"כ העבודה הזו העסיקה אותי לא מעט ואני פשוט לא מבין איך אפשר היה לעשות את זה תוך כדי ההוראה...

תגובה 1:

  1. אופציה נוספת היא לימודי תעודה אשר מספקים אלטרנטיבה נהדרת בשוק העבודה. אני סיימתי ללמוד תרפיה באמנויות ומצאתי עבודה שאני אוהבת תוך פחות מחודשיים. אם זה מענייך, אשמח לפרט יותר על תכני לימוד.

    השבמחק