יום שישי, 8 במאי 2009

הפתעה


כמו רעם ביום בהיר זה נחת על צוות מורי המתמטיקה של כיתה ח'. ממש לא היה צפוי. בהתראה קצרה של שבוע פתאום מסתבר לנו שצריך לעשות לכיתה ח' מבחן מסכם לשנה. מאיפה זה הגיע?
ממש בעיה, מי בכלל יודע מה הם למדו במשך כל השנה, הרי המורה של אחת ההקבצות יצאה לחופשת לידה ולמחליף שלה אין שום מושג מה היא לימדה עד עכשיו. מה? לרכזת של השכבה? למה שהיא תדע מה לימדו? מה בכלל איכפת לה?
טוב, לא נורא, יש עוד מורה בהקבצה מקבילה, שהיא תכתוב את המבחן. רגע, היא בכלל לימדה דברים אחרים בנושאים אחרים. מי בכלל חשב על זה ששתי כיתות שונות צריכות ללמוד אותו דבר? אז מה אם זה אותו בי"ס אלו מורות שונות כל אחת רוצה ללמד משהו אחר. מה? רכזת השכבה צריכה לרכז את לימוד המתמטיקה בשכבה? למה? מה בכלל איכפת לה?
תראו, יש גם את המיצ"ב – מבחן שמשרד החינוך בוחן את בתי הספר – זה כבר חשוב, למנהלת, לרכזת. נכון, לתלמידים זה קצת פחות חשוב אבל תעזבו אתכם רגע מהשטויות האלו – היוקרה של בית הספר על הפרק. זה כבר מעניין את הרכזת. אל תכינו את הילדים למבחן המסכם, סתם תנו להם מבחן קל, אתם יודעים, שיהיה ציון שהורים לא יבואו להתלונן והכי חשוב תתכוננו למיצ"ב. זה מאוד חשוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה