tag:blogger.com,1999:blog-4577036614256491533.post3714385826537433870..comments2022-04-08T08:20:53.159-07:00Comments on מיומנו של מורה מתחיל: בעיות מילוליות עם בלגןעופרhttp://www.blogger.com/profile/14956848357577573338noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4577036614256491533.post-63763880280558531402009-04-17T05:21:00.000-07:002009-04-17T05:21:00.000-07:00תודה.
המשמעת בכיתה ושיטת הלימוד הן נושאים קשורים. ...תודה.<br />המשמעת בכיתה ושיטת הלימוד הן נושאים קשורים. אני יכול לדאוג שיהיה שקט בכיתה אבל אז אני לא אלמד. בעצם, אני גם אוכל ללמד אבל בשיטת "הכתבה" - שגם היא עוזרת לשמור על שקט אבל אז אני אחטיא את הלימוד לחשיבה.<br />אולי אני צריך לשלב.עופרhttps://www.blogger.com/profile/14956848357577573338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4577036614256491533.post-28291569154495721572009-04-17T00:46:00.000-07:002009-04-17T00:46:00.000-07:00תחילה סחתיין על הבלוג,
ולענין: זה נשמע כמו מקצוע ש...תחילה סחתיין על הבלוג,<br />ולענין: זה נשמע כמו מקצוע שכדאי למחפשי השלווה להתרחק ממנו. לפחות מהכיתות הגבוהות של היסודי או חטה"ב (ניתן כמובן להשליך זאת על תחילת התיכון). מה שמשאיר לאדם לימוד כיתות נמוכות או לקראת בגרות וצפונה, אם בהוראה יחפוץ. <br />היומן שלך יכול להכין נפשית הרבה wanna-bes מורים, ועל כך תודה.<br />נ.ב (ביקורתי)<br />עד כמה שהמתמטיקה מעניינת, ההתמודדות שלך עם התלמידים והחויות החוץ מתמטיות הרבה יותר. בהצלחה.עידןnoreply@blogger.com